Welcome to My Keepsakes.


I have few item to share with all of you. In this blog, you'll find various lovely and beautiful item. Dari my precious collections, sampai la pada barang-barang untuk di jual.


Di sini terdapat pelbagai jewelry / aksesori import dari Korea (korean jewelry & accessories). Semuanya murah, dengan mutu yang baik.


Selain dari aksesori, My Keepsakes juga menjual 'cross-stich kits'. Iaitu, set jahitan cross-stich (silang pangkah) untuk kategori beginner, dan juga intermediate. If ada yang ingin kategori advance, sila inform saya through email ya. Semua cross-stich adalah dari U.S, kecuali jika dinyatakan sebaliknya.
My Keepsakes juga menjual beberapa barangan lain. Sila refer 'TERMS and CONDITIONS' di bawah untuk details on purchase, shipping dan points


Latest in My Keepsakes collection: Antique and vintage brooches from U.K and U.S. These are my premium collections.

Some brooches are pre-owned item, coz some are purchased from antique stores/collectors. But some are new. I'll let u know the condition for the brooches. Refer pix, I'll try my best to get the accurate photo.

Sila email 'keepsakesmy@yahoo.com' atau guna 'chatbox' untuk sebarang persoalan.

Sila klik sini untuk order/booking


Terima kasih kerana sudi singgah.


Have a nice day.

Luv,

Wednesday, January 11, 2012

Cheap Cute Jewelries (random)

Hi all....

Dah lama tak update my blog...bizi lor...


Whats new ya???


Cute high-heel earing

code: E8

RM9.00


**********************************

Cute blue Cat ring

code: R2

RM7.50





**************************


Dandelion Bracelet
code: B3
RM: 11.50





*********************************

Lady bug earing
code: E9

RM:8.00



(sorry, pic a bit blurry)


Happy browsing.....

No comments:

Post a Comment